Holiday Club

Kylpylälomia joka lähtöön

Suunnittelimme mainonnan konseptin, jossa liitimme kylpyläloman parhaat puolet saumattomasti yhteen.
Kampanjan viesti, “Kylpylälomia joka lähtöön”, kiteytti sen, kuinka tekemistä riittää moneen eri makuun.

Haaste

IHMISET TUNTEVAT HOLIDAY CLUBIN USEIN VAIN KYLPYLÖISTÄ

Holiday Clubin tavoitteena oli nostaa resort-kohteidensa vetovoimaa ja olla ensimmäisenä kuluttajien mielessä kun he pohtivat talveksi lomakohteita. Ihmiset tuntevat Holiday Clubin usein vain kylpylöistä tai loma-asuntoja tarjoavana tahona. Kohteiden monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ei tunnettu riittävän hyvin.

Oivallus

LOMAILUN PARHAAT PUOLET

Holiday Clubin resorteissa yhdistyy lomailun parhaat puolet: sopivasti aktiviteetteja sekä puitteet ottaa rennosti kun siltä tuntuu. Ja tietenkin se kylpylä. Holiday Clubilla ei vain yövytä, vaan vietetään juuri sitä omaa parasta aikaa. Koska kylpylä ja Holiday Club mielletään jo yhteen, voimme vahvistaa mielikuvaa monipuolisena lomakohteena yhdistämällä vesi- ja kylpyläelementti muuhun lomatekemiseen.

Idea

KYLPYLÄLOMAN PARHAAT PUOLET

Suunnittelimme mainonnan konseptin, jossa liitimme kylpyläloman parhaat puolet saumattomasti yhteen. Kuvasimme kampanjaa varten filmejä sekä still-kuvia, joissa näytetään kohteissa koettavia aktiviteetteja veden alla.

Toteutus

KYLPYLÄLOMIA JOKA LÄHTÖÖN

Loimme monikanavaisen brändikampanjan, jonka luovissa tiivistimme Holiday Clubin kylpyläresorttien luonteen erottuvalla ja hauskalla tavalla. Kampanjan viesti, “Kylpylälomia joka lähtöön”, kiteytti sen, kuinka tekemistä riittää moneen eri makuun.