Holiday Clubin tavoitteena oli nostaa resort-kohteidensa vetovoimaa ja olla ensimmäisenä kuluttajien mielessä kun he pohtivat talveksi lomakohteita. Ihmiset tuntevat Holiday Clubin usein vain kylpylöistä tai loma-asuntoja tarjoavana tahona. Kohteiden monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ei tunnettu riittävän hyvin.
Holiday Clubin resorteissa yhdistyy lomailun parhaat puolet: sopivasti aktiviteetteja sekä puitteet ottaa rennosti kun siltä tuntuu. Ja tietenkin se kylpylä. Holiday Clubilla ei vain yövytä, vaan vietetään juuri sitä omaa parasta aikaa. Koska kylpylä ja Holiday Club mielletään jo yhteen, voimme vahvistaa mielikuvaa monipuolisena lomakohteena yhdistämällä vesi- ja kylpyläelementti muuhun lomatekemiseen.
Suunnittelimme mainonnan konseptin, jossa liitimme kylpyläloman parhaat puolet saumattomasti yhteen. Kuvasimme kampanjaa varten filmejä sekä still-kuvia, joissa näytetään kohteissa koettavia aktiviteetteja veden alla.
Loimme monikanavaisen brändikampanjan, jonka luovissa tiivistimme Holiday Clubin kylpyläresorttien luonteen erottuvalla ja hauskalla tavalla. Kampanjan viesti, “Kylpylälomia joka lähtöön”, kiteytti sen, kuinka tekemistä riittää moneen eri makuun.